2010. június 30., szerda

No para! Gyűlnek a hülyeségek, lesz itt anyag bőven! XDXD

Próbálok a munkámmal foglalkozni, de egyszerűen nem engedik a dzsiájdzsók, ontják a baromságokat:
Válasz szabolcsi jogász úrnak:
1. ez valami új találmány? XD
2. Imrének neve sem volt, nemhogy hírneve
3. Te kis sértődékeny
Ne kapkodjál, nyugi! Én egy több személy elleni, folytatólagosan, abba nem hagyva erőszakoskodóan geci vagyok!
bukovinai! Látom, hogy belemásztunk rendesen a lelkivilágodba és szarul esik, hogy semmi tekintélyed nincs előttünk, de ne provokálj és ne fenyegetőzz! Családozni akkor fogunk, ha majd te elkezded!

-

17 megjegyzés:

  1. Moto úgy látom nem érted. Amíg csak rólam írkálsz hülyeségeket addig azt nagy ívben leszarom.
    Semmit nem tudsz rólam így a véleményed kb ennyit is ér. Semmit. A család szent. HA ilyen gondolataid lennének azt verd ki gyorsan a fejecskédből.

    Találkozni viszont nem mersz. Nem is értem, hogy miért ? Különben nem vagy te se tökéletes.
    Vannak gyenge pontjaid. Nem tudhatsz mindent te sem. Ember vagy hibákkal. Tévedsz és hibázol, nap mint nap.

    De Ha mindenképpen célponttá akarsz válni, akkor az leszel. (Nem nekem, mert nekem fontosabb dolgom is van annál, hogy utánad bóklásszak) Valakinek előbb-utóbb rá fogsz lépni a tyúkszemére és akkor gondban leszel majd. Nem a rendőrségen leszel feljelentve...

    És akkor nem lesznek melletted Mantisz meg erkelensz. Olyan egyedül leszel mint az ujjam.

    Én már voltam egyszer célpont. De túléltem. Jó lecke volt. Lehet, neked is ez kell, hogy fejlődj még egy kicsit. Mert tényleg tehetséges vagy, de még messze vagy a tökéletestől.

    HA velem próbálkozol akkor állok elébe. Én nem fogok se elbújni se elfutni. Méltatlan lenne hozzám.

    Miért nem hívsz fel szájhős ? :-) Vagy megremegtek a térdeied ?

    Ismerek egy fickót (talán te is olvastál róla a honlapon) már alig várja, hogy valakibe beleállítson egy gyalásót. Lehet, hogy majd mesélek neki, hogy TE miket mondtál róla - nagyon nem fog ám örülni! Persze az nem lesz igaz - de mindegy.

    Persze csinálok a blogodról egy olyan példányt, amiben őt mocskolod. ÉS kinyomtatom. Lehet, hogy a családot is belevonom egy kicsit ;-) aztán ahgyom, hogy legyen aminek lennie kell.

    Ugye tényleg a vidámság az élet célod ? És nem egy olyan, hogy 4-en öten megfogjanak aztán elbeszélgessenek kicsit veled ? Az én kezem tiszta lesz! ;-)

    HA velem akarsz kötözködni, akkor kösd fel a gatyád!

    figyelmeztetlek, hogy én nem akarom ezt - de ha rákényszerítesz nem lesz más választásom. Magadnak kerested a bajt! Én szóltam.

    Van még egy-két dolog amit nem tudsz rólam - de azt ráérsz később is megtudni - ha nem térsz észre.

    Engem nem érdekel, ha a fakardoddal hősnek képzeled magad. És össze-vissza vagdalkozol. Ha viszont vérfürdőt akarsz rendezni, abba belehalé6tsz. Érted ugye ?

    És ezt most még úgy mondom, hogy nem haragszom. Nagyon béketűrő vagyok. tudod jézus a példaképem.

    Na szép napot!

    bukovinai

    VálaszTörlés
  2. bukovinai!

    Há bammeg, te mindíg beugracc! Te nagy léhűtő vagy, hallod-e! XD Megint reményekkel teli kezdtem neki írásodnak, erre fel behisztizel és próbálasz beszaratni. Kelj már fel, hisz bilibe lóg a kezed!
    Gondolkozz! Felnőtt ember vagyok, tudom mik a képességeim, és ezáltal tiszbában vagyok a határokkal. Gondolod amit megengedek magamnak, azért nem tudom vállani a felelősséget?? Gondolkozz már ember! Én nem aragorn Nóri3 vagyok, aki gép elé ül aztán írja amit valahol 1x olvasott. Te és kis csapatotok decibelben mérhető hangja kb annyi, mint sivatag közepén egy FING!
    A haverodra meg visszatérve, 2 dolog is lehetséges:
    1. Találkozom vele és rádöbben, mennyire egy követ fújuk és azonnal barátok leszünk. (volt már rá példa)
    2. Megtudja, hogy ál hülyeségekkel uszítottad, jól belerugdos a fejedbe, aztán meg életed végéig fizetheted a havi kárpótlást. Ugyanis szarfaszúaknak általában ez a büntetése ilyen ügyekbe!

    Mindezek fényében, inkább te kösd fel a gatyád mielőtt baromságokat irogacc!

    VálaszTörlés
  3. Na.

    Azért jöttem ma ide, hogy egy jót röhögjek.

    De a mai poénok elég gyengére sikerültek.

    Mi lesz ? Nekilácc a munkának vagy egész nap itt kell üljek búskomoran ? :-)

    bukovinai.

    VálaszTörlés
  4. buko!

    Hát igen, ma inkább siralmasak vagytok, mint sem humorosak. :))

    VálaszTörlés
  5. -Szabolcsi a nap hozzászólója....
    Jó Hírnévvel való vissza élés....folytatólagüsan...


    Buksi!

    Kezdesz idegesíteni.... Nagyon nem szeretem az ide pofátlankodó fenyegetőzőket. Azt hittem te rendelkezel némi aggyal. Ha ott vagy Imrénél azzal máris bizonyítod hogy nem. Te ne a bloggal foglalkozz blöki! Nézzél a körmére a mesterednek Imrének. Sok dolog van amit nem tudsz róla. Ha egy kicsit járatnád az agyad észrevennéd hogy mi nem támadjuk egyik a Jobbikon kívüli nemzetért küzdő szerveződést sem. Csak Imrét és sleppjét....
    Miért? Mert Imi boy hazudik, becsap, megvezet, és ha teheti még ki is zsákmányol.....ismerős magatartás ugye? Először vizsgálgassad hogy ami ott folyik az tényleg nemzeti e, utána gyere pattogni....
    Kicsit járassad az agyad béla!

    VálaszTörlés
  6. Mantisz : nyugalom és hidegvér! Csak tisztáztuk, hogy vannak bizonyos határok, amiket nem érdemes átlépni ennyi.

    Inkább gyártsd a poénokat. :-)

    bukovinai.

    VálaszTörlés
  7. buko!

    A határokat majd mi megszabjuk! és nálunk a határ a csillagos ég! Ne félts te minket! :))

    VálaszTörlés
  8. Hey Bukó! Nehogymá megkalapáljátok Motokát, mert akkor lőttek ám az emefenká ingyé reklámjának! Tudod mit? lízingelj Shlomónál egy Motoka gumibabát és azt baszogasd így legalább mindenki jól fog járni és még a gaz-daság is tombolbni fog :DDD

    öcspöcs

    VálaszTörlés
  9. Látom nem kell félni! Jön itt a humor, ha már ti lazsáltok :-D

    na tényleg elhúzok...

    bukovinai.

    VálaszTörlés
  10. Igazavan Ős-nek! Itt ragadnám meg az alkalmat és megkérném Shlomot, hogy a felfújó részt azt a lábam közibe tegye! Az oyan izgi lenne.... XDXD

    VálaszTörlés
  11. Buko!

    Vizsgálódj és kérdezősködj, kételkedjél már egy kicsit.
    A határok engem nem érdekelnek többé.... meg tudtam már ezt azt Irénkéről...
    Eleinte még kész voltam tartani egy bizonyos határt.... De ő nem méltó rá... nektek meg talán pont ez kell hogy elkezdjetek gondolkozni...bár imi olvasó tábora javarészt már reménytelen....
    Ha imi kijelentené hogy ő egy Gyöngy Tyúk , akkor is követnék őt mert azt hinnék hogy ennek biztos valami mélyebb mondanivalója van amit ők nem értenek de a jövőben biztos nagy jelentősége lesz és külömben is Imre tudja mit csinál....:))
    Azt hiszitek hogy imre tud valamit amit ti nem és hogy tehet valamit amit ti nem tudtok megtenni...mert ezt sugallja nektek..
    Pedig ez kurvára nincs így....
    Imre egy megélhetési szarkavaró...én nem is foglakoznék vele kerecsennel nem mocskolák a Jobbikot...de amúgy nála ez is a biznisz része...ti meg beszopjátok ahogy kell...
    Poénok majd lesznek....ne félj....de az egész posta.com egy fájdalmas vicc egyébként...mi pedig bemutatjuk....:))

    VálaszTörlés
  12. Bukovinai

    Reménykedem, hogy te, mint tiszta ember és Jézus ösztinte követõje elgondolkodol a fenti dolgokon. Tartsd Imrus szivesen hangoztatott mondását állandóan szemelõtt:"semmi nem az, aminek látszik..." Kis könnyítés... ha ezt te is így gondolod, csalódásod( csalódásotok) kisebb lesz...

    Tiszta szívvel: Erkelenz

    VálaszTörlés
  13. "A határokat majd mi megszabjuk! és nálunk a határ a csillagos ég! Ne félts te minket! :)) "

    A végtelenbe és tovább ? Mint bázlájkhír ?

    :-D

    Srácok! Én tartom magam a következőhöz : Ne bízz senkiben. emiatt én CSAK a JóIstenben bízom. Emiatt nem igazán tudok csalódni. (Imrében sem, pártokban sem, senkiben sem)

    Aggodalmatok alaptalan. (mármint velem kapcsolatban) Moto azért egy picit többet tud, mert neki írtam egy levelet amiben mondok néhány dolgot - magamról. Többet is mondanék, de azt inkább 4szemközt. Mert az interneten a falnak is füle van (a tűzfalnak hehehe :)

    bukovinai

    VálaszTörlés
  14. Buko!

    Akkor meg ne elégedetlenkedj! Hanem élvezd a show-t....:-)

    VálaszTörlés
  15. buko!

    Oks elolvastam. Elolvastam visszafelé is. Sajnos nem jöttem rá sehogy sem mondandóra. Ha megtennéd még 1x mit is akartál közölni, megköszönném!

    VálaszTörlés
  16. Hány évesek vagytok?13?XD
    Vitáztok itt hülyeségekről...
    Én is csak Istenben bízom amúgy...

    Forrest

    VálaszTörlés
  17. Szewa Forrest!
    Erre a hány évesek vagytokra van egy óriási duma. XD De neked nem mondom, mert hawer vagy! :))

    VálaszTörlés