2010. június 13., vasárnap

Irénkének szerencsés napja van!

Olvasgatva Irénke honlapját, minduntalan azzal kell szembesülnöm, hogy Psota urat milyen nagyra tartja az úgynevezett Nemzeti oldal és, hogy őneki mennyit köszönhet mindenki és, hogy ő így és, hogy ő úgy.... Vettem a fáradságot és írtam jópár Jobbikos képviselőnek és más Nemzeti vezetőknek, kikérve véleményüket Irénkéről. Nem is gondoltam volna, hogy ki másnap, ki harmadnap és válaszol. Szerettem volna ide a blogra kitenni levelezéseimet, de a tisztesség kedvéért előbb megkérdeztem, hogy a levelező partnerem hozzájárul-e. Igazából nem volt ellenvetésük, de ha tömören akarnám leírni válaszukat, akkor egy mondatot idéznék:
"Imre úgy leírta magát mára, hogy a családján kívűl szinte már semmilye sincs. Nem szeretném, ha én lennék aki az utolsót rúgja rajta, ezért kérlek, ne tedd ki blogotokra levelem."
Nagyon sajnálom a nyájas olvasóinkat, de a kérést illik tiszteletben tartani. Pedíg rúghattam volna most olyat ezen a szerencsétlen, hazudozós, pszcihopata, debilen, hogy a ló is megirigyelte volna.
Ennek az Imi gyereknek tényleg szerencsés napja van!
Megjegyzés: Azért a levelek elrakva és amint módom, vagy lehetőségem van a közzétételükre, nem leszek rest, ígérem!


1 megjegyzés:

  1. Salom mindenki. A rabbi asztanácsojja hogy ne húzzatok újjat az MFNK-val mert még a Mossad is retteg tőle. Értsétek már meg hogy az MFNK mögött a Galaktikus Föderáció van! A végén még elnyafogja magát náluk az MFNK és a galaktikusok mindnyájunkat kinyírnak. Ezta-karj-átok?!!!!!

    Shlomo

    VálaszTörlés