2010. június 29., kedd

bukovinai meglátása nem rossz, de egy valamiben téved

bukovinai!
Elég jól látod a dolgot. Nem véletlen, hogy téged tartunk az egyik legnormálisabb postafannak, bár te is néha a föld fölött repkedsz és sok zagyvaságot hordasz össze. Téged tartunk a "Széllel szembe is pisálni tudó postafannak". Ha az önimádatodat leszámítjuk, elég normálisnak tűnsz. Viszont kommentedben van némi bibi. Sajnos legtöbbetek akik már reggel lesik az eget kondenszcsíkot kutatva, azok nem tudják mérlegelni, hogy amit ír az jó, vagy egyszerűen butaság. Nem tudják megkülönböztetni a valót a fikciótól. Tehát, ne reménykedj, hogy a társaságotok a kontroll miatt normálisabb lesz. Tudod... Bolond lyukból, bolond szél fúj!
Bíbor! Nem kell utánam nézned, mert csak pórul járnál velem, hidd el!
Amúgy meg már Irénke megállapította, hogy én a Jobbik londoni alapítója vagyok és Angliában élek. Balu szerint meg Kaliforniában. De, ha mégsem tudnátok ki vagyok, elárulom: Én vagyok a JETI!

-

8 megjegyzés:

  1. Moto : amíg egymagadban lengeted a kardod és a karod addig lehetsz csak hős. egyedül talán lekaszálsz pár ellenséget (bár most rossz irányban állsz és a saját seregedet írtod.) De egyedül hány embert tudsz így lekaszálni ? 2-őt ? 3-at ? Persze sokkal könnyebb a saját csapatodban kaszabolni. Mivel az ellenség túl nagy falat és te dühös vagy rá. De ahhoz össze kéne állni másokkal, hogy szembe szállj egy ekkora gólemmel. Olyanokkal akik nem tökéletesek - bár te se vagy az. Amíg egyedül hősködsz addig nem tudsz semmi kézzelfogható eredményt elérni. Egyedül kevés vagy hozzá, hogy egy ekkora szövetkezettel, ami a kiírtásunkra vagy elhülyülésünkre van szakosodva fel vedd a versenyt. Bár érsz el eredményt : a saját csapatodat gyengíted. Magyarokat "csinálsz ki" az ellenség meg csak röhög a markába. Amint megpróbálnál tényleg tenni valamit komolyan rájönnél, hogy az nem is olyan egyszerű dolog.

    Amíg egyedül kardozol (ráadásul rossz helyen , a "sajátjaid" ellen) addig vidám ugyan lehetsz, de az ellenség ellen hatékony nem. Ha élet célod a vidámság, akkor hajrá. Csak felhívom a figyelmedet, hogy ha elfogy a csapatod - mert a nagy igyekezetedben mindenkit lekaszálsz - akkor ott fogsz állni egy szál egyedül, s az ellenség azt csinál majd veled amit csak akar nem lesz senki aki melléd álljon. Ha nem tudod, hogy merre kell állni, addig ne emeld fel a kardod. Mert ha véletlenül a sajátjaid közül vágsz le egyet, azt később bánni fogod. Akire Te számíthatsz a bajban azok csak a magyarok. Cigányra és zsidóra ne számíts azok cserben fognak hagyni.

    egy kis gondolkodó :

    Amikor valaki egy csata előtt vagy a közepén össze-vissza kezd el kapálózni egy éles karddal, veszélybe sodorva ezzel a saját erőt, akkor előbb-utóbb leszedi valaki, hogy nehogy kipusztítsa az egész sereget. Ez nem történhet másként.

    Tudod : semmi se tart örökké....

    Mivel egy éles kard van a kezedben azzal neked kell bánni. Ha csak mellé csapsz valakinek, és megijed az még nem gond. Mondhatod neki, hogy bocs! de ha valakit kettészelsz a kardoddal, akkor már nem lesz lehetőség helyre hozni.

    Csak vigyázz, mert veszélyes az éles kard. Könnyen megvág valakit, aki aztán szintén a kardja után fog kapkodni... ÉS a végén nemn lesznek győztesek, csak egy halott, meg egy gyilkos...

    szeretettel :

    bukovinai.

    VálaszTörlés
  2. Kedves buko!

    Basszus, mekkora reményekkel kezdtem olvasni írásod. Gondoltam írsz valami lényegre törőt és bölcsen elvitatkozunk. Erre fel írsz eg nagy blablát... :(( Azt sem tudod merre vagy arccal!
    Örülnék már, ha végre jelentkezne tőletek egy érdemben vitatkozni is tudó és megvitahatnánk nézeteinket. Én készen állok rá! És ti??

    VálaszTörlés
  3. Nem értelek : mondtam, hogy találkozzunk. Vagy hogy akarsz vitatkozni ? virtuálisan ?

    Én jobb szeretek egymás szemébe nézve...

    Üdv!

    bukovinai

    VálaszTörlés
  4. Neked ez a randizás a mániád. Ha úgy alakul fogunk találkozni. De már ezt is elmagyaráztam. Azért, csak hogy a hülyeségeget hallgassam, hogy majd ti a már 400 éve politikailag berendezkedett világban, a ti párton kívüliségetek nagyszerű elméletét hallgassam, nem igazán pazarolnék egy percet se. Arra ott van JANI MAMA meg a többi agyilag alultáplált akiket tuccc hülyíteni.

    VálaszTörlés
  5. Rendben.

    Azért azt ugye nem gondoltad komolyan, hogy majd pont ide fogom kiírni, hogy miről akarok veled beszélni ? Ez nem így működik....

    Nyugi - nem porszívót akarok eladni - ne parázz. :-)

    bukovinai.

    ui : inkább kezdd el a poéngyártást, mert azért jöttem, hogy röhögjek egy jót.

    VálaszTörlés
  6. "Nyugi - nem porszívót akarok eladni - ne parázz. :-)"
    De! Tőled nagyon parázok! Épp most szartam be és készülök elájulni!

    "ui : inkább kezdd el a poéngyártást, mert azért jöttem, hogy röhögjek egy jót."
    Szerintem épp eleget röhögtek már mások rajtatok. De ne aggódj, hosszú még ez a nap! XD

    VálaszTörlés
  7. Miért aggódnék ? :-)

    Csak türelmetlen vagyok. Mindjárt dél!

    Nem ezt szoktuk meg tőled! :P

    bukovinai.

    na, mennem kell. majd este megnézem a termést - most sajnos dolog van. jó munkát!

    VálaszTörlés