2010. június 22., kedd

Csoda történt! Irénke oldalán megjelent az első normálisnak tűnő összeesküvés-elmélet!

Nem rossz, elég hihetően hangzik, de van némi gond ezzel a teóriával is.
1. A Kennedy dossziékat 80 évre titkosították. Mivel 44 éve történt, talán várjunk még a megismerésével.
2. Ha ki is szivárgott volna valami, amit nagyon kétlek és így lenne minden, ahogy írta honvédesku, már régen bombáznák Izraelt.
3. Ha tényleg a zsidók tették el láb alól Kennedyt (ami elképzelhető), mindent megtenne Izrael, hogy az soha ki ne derüljön!

Így háááát... joggal tételezhetjük, hogy ez az állítás is, csak egy nagy összeesküvés-elmélet, ami nem biztos, hogy messze áll a valóságtól, de ki tudja... Mindenesetre nem szabadna tényként állítani!

6 megjegyzés:

  1. Az már rég kiszivárgott hogy a mossad és az egykori cia szervezték meg együtt jfk likvidálását és a nyomozás elterelését a szerencsétlen Osvald felé akit egy amerikai zsidó maffiózó gyorsan el is tett láb alól (Ruby) mielőtt persze őt is elintézték a börtönben. Még a fő mesterlövészről is lehet tudni, hogy egy francia bérgyilkos a korzikai maffiából, aki már másnap reggel hazatért.

    Ős-plebsz

    VálaszTörlés
  2. Üdv Ős-plebsz!

    Én már annyi teóriát hallottam, hogy meg sem tudnám számolni. Amit itt fent írt honvédeskü és amit te is említesz, az áll nekem is a legközelebb, de majd a következő generáció megtudja pontosan, mikor már senkit sem érdekel az ügy. De a címben is írtam, hogy elég normális az elmélet. Csoda törént! :)) De tényként nem szabad kezelni.

    VálaszTörlés
  3. Ös-Plebsz

    Ahogy én hallottam az egész azért történt mert Kennedy fel akarta számolni a szabadkőművességet, be akarta tiltani hogy titkos társaságok működjenek Amerikában....

    VálaszTörlés
  4. Én meg azt hallottam, amit a leges legkézenfekvőbbnek tartok, hogy a maffia nyírta ki, ugyanis a maffia segítette őt az elnöki székbe, de beintett a maffiának később, ezért kinyírták.

    VálaszTörlés
  5. Ki tudja hogy mi volt ott...de ennek túl sok jelentősége már nincs is...

    VálaszTörlés
  6. Nincs bizony, Mantis... azóta már annyi embert eltettek láb alól és annyi háborút kotyvasztottak a világ "urai" (most pl Afganisztánban), hogy a JFK ügynek már csak múzeális értéke van.

    Ős-plebsz

    VálaszTörlés