2010. június 24., csütörtök

Álnéven rákérdeztem Irénkénél mi történt az oldalával

Íme a levél:


feladóbubó doki
címzettFischer Attila
dátum2010. június 24. 9:04
tárgyRe: Érdeklődés
küldőgmail.com
hitelesítőgmail.com

9:04 (11 órája)
kedves Attila, túlterhelték. Nem költözünk, hanem támadnak. Dolgozunk a visszaállításon!
Áldás!

Imre

2010/6/24 Fischer Attila

Tisztelt Posta úr!

Elnézését kérem, hogy zavarok, de érdeklődni szeretnék, hogy mi történt a weboldalával?
Én egy régi hűséges olvasója vagyok önnek és eddig nagy érdeklődéssel olvastam írásait, bejegyzéseit.
Mondthatnám, szerves részem lett a világ történéseivel kapcsolatosan a hiteles tájékozódásban, ezért nagyon hiányzik!
Ha esetleg elköltözött az oldal, akkor legyen szíves megírni az új elérhetőséget is!

Várom megtisztelő válaszát, maradva hűséges olvasója,

Köszönettel,
Fischer Attila

14 megjegyzés:

  1. de szemét vagy te moto! :DDDDD gondolom imre magához nyúlt a bókjaidtól ! :DDDDDD

    VálaszTörlés
  2. Vazzeg Moto! Te mekkora egy büdös gyökér vagy!
    Aztán majd az lesz a vége te balfasz, hogy Imre őrültjei is elkezdik zaklatni a jobbikos vezetőket, emiatt a hitvány cigánykodás miatt, amit művelsz!
    Kurvára semmi szükség nincs amúgy az ilyen alattomos piszkálódásra!
    Ez aztán kibaszott nagy nemzeti megnyílvánulás! Neked fizet valaki azért, hogy legégesd a nemzeti oldalt?

    Ez szánalmas....

    Üdv:
    ...jobbikos...

    VálaszTörlés
  3. ÁLnemzeti!
    Nah mi van te büdöske, megjöttél?

    VálaszTörlés
  4. ez a fura "jobbikos" valahogy ismerős nekem : http://href.hu/x/cmex

    Ős-plebsz

    VálaszTörlés
  5. XDXDXD Láttam őt az állatkertben. XDXD Ott mszp-snek vallotta magát XDXD

    VálaszTörlés
  6. A támadás az MFNK ellen foly-tató-dik! Semmi pá-nik, az MFNK siratófala nagyon vastag: http://href.hu/x/cmf0

    VálaszTörlés
  7. Motokám
    ne bax rá bárki bármit is mond.Jól csináltad!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Névtelenkém!
    Naná! Ha harc, hát legyen harc! Pusztítom az ellenséget! :))
    Az erő velem van! :))

    VálaszTörlés
  9. Meg a jószándék.Amilyen az adjonisten...he-he-he.

    VálaszTörlés
  10. Motokám
    Azon gondolkodtam az éjjel, mi lesz ha Psota tényleg leáll???Mi a faxal bosszantom fel magam naponta, miröl irsz te, stb. Ja, E. messze van, kb. hetven km.Moto, Forest is eltünt, vagy kifutott a világból?Na, szétnézek, mit tudok megjavítani vagy elrontani a környéken...

    VálaszTörlés
  11. Szewa Névtelen!
    ha kell én kifizetem azt qrva 4 erjót. Követeljük a PI.comot vissza! Psota Irénke bolondokházába vonulását is le kell lassítani, különben tényleg hamar lehúzhatjuk a rolót! Forest jó fej, bár ő is vízionáló tipus, de nincs vele gond. Gondolom kiment a távcsövével a Nibirut bámulni és úgy maradt. Majd magához tér és jön. :))

    VálaszTörlés
  12. motto!
    Most komolyan. Honnan jut eszedbe ennyi ökörség? :DDDDDDDD Felcsaphatnál gagmannek. :DDDD

    VálaszTörlés
  13. Alapból vidám ember vagyok. A poénok meg a "földön hevernek", csak le kell hajolni értük.

    VálaszTörlés