2010. május 25., kedd

Psota Irén szerint sorra Be-Igaz-Ol-Ódnak Bal-Jós Int-Elme-Ik

Az elején, mikor ezt a blogot megnyitottuk, attól féltem, hogy felrakunk pár írást és ki fognak merülni témáink. Tévedtem. Irénünk napról, napra gyártja szösszeneteit és már attól félek, hogy a sok téma miatt hamar túlszaladunk egy-egy íráson. Az előző kommentem 2010. május 25. 12:53 máris beigazolódott. A szavak tekerése, az írás nyakatekert, minimum 3x elolvasandó, hogy meg is értse valaki. Irénünk nem felejti el megemlíteni, hogy minden jóslata beteljesedett, de kérdem én:

IRÉN! CSAK EGYET MONDJ! MELYIK AZ A JÓSLATOD?????

3 megjegyzés:

  1. Posta Imre a magyar nyelv megeröszakolasat, a kepes, vagy keptelen szojatekok öncelu bitorlasat naponta elköveti, söt, - ami meg szomorubb - batorsagot ad ezzel azoknak is, akik honlapjan dicsöitik irasait. A legnagyobb gond azonban, hogy Posta Imre nincs tisztaban meg a magyar nyelv helyesirasi szabalyaival sem...Ezeket - ha jol emlekszem - az altalanos iskola nyolcadik osztalyaig minden tanulonak tudnia kellene vagy illene tudnia...
    Posta szeret uton-utfelen diplomaira hivatkozni. Azt hiszem, negy van belöle...

    VálaszTörlés
  2. Moto!

    "IRÉN! CSAK EGYET MONDJ! MELYIK AZ A JÓSLATOD?????"


    Hát a cigány -magyar polgárháború....ja nem...az nem jött be....
    akkor meg a nem lesznek választások..... picsába ....az sem jött be...
    Akkor a..........

    A francba Moto ez egy nagyon gonosz kérdés volt XDXDXDXDXDXD

    VálaszTörlés
  3. Viszont én tudom! A mikrocsippel töltött H1N1 elleni oltóanyag.
    Hmmmm... vagy még se?? FRANC!

    VálaszTörlés