2010. május 5., szerda

Posta Imre leleplezte Mr.Moto-t!


Katta képre!

4 megjegyzés:

  1. Én egyébként ismerem azt a bizonyos "Londoni Jobbik Vezért" akire Posta Imre gondolt, de ő és baráti köre már csak röhögni járnak Imre oldalára. Amúgy engem meglep hogy összekevert vele, ő egész más stílusban szokott írni mint ahogy mi írtunk ott.
    Innen is látszik hogy Imre egy "kicsit" megzavarodott.

    VálaszTörlés
  2. A baj, hogy tényként közölte! Bemásolom, mit leveleztem ezután vele:

    "nem hívja ide senki a vakegereket..."

    Miért vezeted félre az embereket Imre?? Te hívtál meg az oldaladra!!! nah és kerecsen is!!
    Kérlek, javítsd ki magad a hozzászólásodnál!

    Üdv, Gábor

    Válasza:

    Gábor, ne haragudj, de tényleg kezdesz övön aluli szint lenni! Eldönthetnéd már, hogy mit akarsz, mert ha jól tudom, te jelentkeztél és néztél postásnak, pedig nem kértem, hogy olvasd az oldalt. Javasoltam, hogy ha valami bajod van, bökd ott ki! Nem akartál, aztán egyszer csak jöttél. Erre csetboxnak néztétek a felületet. Tudod, egyelőre jobban teszed, ha figyelsz és emésztgetsz és leszoksz erről a csettintős stílusról. Gyerekek vagytok még, de meggyőződésem, hogy jó hazafiak, csak még sokat kell fejlődnötök. Én nem állítottalak volna le, had dühöngjétek ki magatokat, de ez van. Szóval, kérlek, addig még valami értelmeset nem tudtok összelapátolni, tanuljatok, fejlődjetek. Én is azt teszem, annyi különbséggel, hogy nem itt zajlik a munka nagyja, csak ez nincs kidobolva.
    Tisztázd le megaddal a kesergésed és gondold át mégegyszer. Azt sem tudtam, hogy a világon vagy addig, amíg nem jöttél így nekünk Vonát védve, aki magasról tesz arra, hogy itt mi zajlik. Még mindig úgy gondolod, hogy én hívtalak?
    áldás!

    Imre

    Válaszom:

    Kedves Imre!

    Addig mit lehet mondani egy olyannak, aki a londoni Jobbik alapítójának titulál, ráadásul tényként közölve. Miután meg rájön ostobaságára, nem helyreigazítja magát, hanem mókázásnak állítja be azt. Csúsztatás, átverés felső fokon.
    Még 1x mondom sokadjára: semmi bajom nincs veletek, csupán sok volt a szapulás a Jobbikról, így beszóltam.
    Ma meg azért néztem fel hozzátok mert hallom, hogy nem tértetek még napirendre felettünk. Mint már írtam, nekem elég volt a felettetek aratott győzelem, igazam tényére és megvédésére. Részemről vita lezárva.

    További sok sikert munkátokhoz!

    Gábor

    u.i.: Szuhaynak: Inkább legyek Fehér egér, mint Posta galamb! :P:P (magyarul: Madár)

    Válasza:

    Részemről is lezárva, ahogy azt korábban is közöltem veled. Nagyfiú vagy és itt is mindenki saját sorsáért felel tetteivel. nekem sincs bajom veled és ezt a felesleges kört megspórolhattuk volna, de biztosan így volt megírva.

    Áldás!
    Imre
    -----------------

    Azt hiszem ez a pár sor sokat elárul Imre devianciájáról.

    VálaszTörlés
  3. Imre elmebaja tény.:) Engem csak azért izgat még az a bohóc mert behülyített ott 50-100 hiszékeny embert akik egyébként jót akarnának, viszont azzal hogy Imrét követik csak magukkal basznak ki(ez az állandó háborús készültség az oldalán maradandó sokkot okozott egyeseknél lásd Szuhay-Makay). És mellé a Jobbikot áztatja, tettek és eredmények nélkül. Jó lenne ha azokat a kérdéseket amiket az előbbi bejegyzésemben tettem fel ők is feltennék Imrének. Szerintem pár napon belün mindenkit kitiltana onnan. De nem mernek még kérdezni sem Imrétől nem hogy vitatkozni vele. Bólogatnak minden baromságára. Segítsünk nekik egy kicsit gondolkozni.:)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Latom ezen a mentett kepen - a nagy nemzetmento zsebnapoleon emlitett engem is - mint lehetseges Londoni Jobbik alapitot, vagy mifene....
    Kar hogy JudeSusu ur nem tud megfeledkezni rolam, mert en mar eleg regota leszoktam arrol hogy internetes pszichiatriai homokozokat latogassak, mindamelett hogy Londonban sem jartam immar vagy 4 eve....
    Hiaba no, miert pont en maradnek ki a MenoraFaragokNemzetkoziKozossegenek az onjelolt zsebkormanyzojanak az agyatekert uldozeses elmeleteibol :-)
    Egyszeru a megfejtese az embernek. Eredetileg tehetseggel es szelemmel megaldott - de ido elott sajat kepessegeitol elbizakodott es felfuvalkodott holyag, aki egyreszt - mint egy gyerek megsertodott a Jobbikra mert Vona nem volt vevo az agyament otleteire, masreszt - tevekenysegehez kapott egy kis ugyeszsegi osztonzest is....
    Nem tudom emlexunk - e, november elejen meghivast kapott az ugyeszsegre, ahol kozoltek vele hogy vagy 5 megyei rendorkapitany jelentette fel ragalmazas miatt...
    Reggel volt ott - aztan egesz nap nem irt csak masnap, holott normal esetben kilok magabol naponta akar 8 szellemi hulladekot is...
    Az erdekesseg: - onnantol teljes melszelesseguve valt a tamadas a Jobbik, Vona, a Garda, de egyebkent a nemzeti oldal minden prominens szemelyisege es szervezete ellen - viszont ( eltelt azota tobb mint fel ev ) az ugyeszsegi dologrol azota sem hallani....
    Mintha alku kottetett volna ott , nem?
    De egyebkent meg nem ertem miert is bantjatok ti itt JudeSusut a Nagy Nemzetmentot ( akar nemzet nelkul is! ) , ahelyett hogy kozosen - korusban elenekelnenk inkabb az " Imi a kiraly, koronazzuk meg! " kezdetu irvit nepdalt?!??

    Aldas s Bekesseg

    Feher Solyom

    VálaszTörlés