2010. május 23., vasárnap

papa53 utolsó bejegyzése Imréhez és a többi hozzászólóhoz intézve (ezután kitiltották)

Íme az eredeti változat. De mivel elég hosszú, ezért csak darabolva tudtam feltenni. De bemásolom egyben is az egész hozzászólás szövegét.




















Itt a hozzászólás egyben:


Belaim, joreggelt...

Örülök, hogy kedveltek...
Kore

Kritika nem volt, csak fölenyeslekezelese es ocsmany tamadasaa jobbiknak. Hol itt a szemenszedett hazugsag???Barki utananezhet az archivban...Annak örülök, hogy legalabb te tudod miröl szol a dolog, mert nekem sajna fogalmam sincs es ez mar csak igy marad...
Taskeszi
nekem semmi problemam azzal, hogy te hiszel abban amiben en egyre bizonytalanabb vagyok, ez pedig a Posta Imre jelenseg... Azokra a kerdesekre amit fentebb feltettem meg senki sem valaszolt erdemben....

Posta Imre

Nem akartam szemelyeskedni, de engedd meg, hogy par eszrevetelt tegyek. Elször is azoktol kerek elnezest, akik teged istenitenek szükebb körödben. Biztosan tudom, hogy remek, nemzetben gondolkodo emberek is vannak közöttük, s barmi törtenjek is, öket - ismneretlenül is fogom ezutan is olvasni, megfogadom tanacsaikat, felnezek a nemzet iranti hüsegükre...
Rolad, Imrem, mar lemondtam...
Könyveid megjelenese utan - mint kepzett ujsagiro - a legnagyobb magyar riporterekkel allitottalak egy sorba, s ma is vallom, olyasmit tettel le az asztalra, amit - különösen az eltelt tiz evben - senki nem produkalt...
En vartam, hogy beindul valami, hogy hathatosan teszed tovabb a dolgod, csinalod, amire hivatott lehetnel...
Azt hiszem, teged ez a korai siker zavart meg, s ez a hirtelen jött nepszerüseg valtoztatta meg szemelyisegedet vissza nem fordithato modon...Ezt a valtozast, hala Istennek nem csak en vettem eszre, hanem szinte mindenki, aki a nemzeti oldalon tesz-vesz...
Irod, hogy ellhalgatjak a honlapot, mert az igazsagot feszegeti...Nos, Imre, ez az a pont, ahol megakadtam, allva maradtam, mert nezzük csak informacioid közlesi modjat...

Röviden, hogy ne untassalak...Te letezö, husbavago valosagokat feszegetsz, s ezt a valosagot a Te nezöpontod szerint elemzed. Ez eddig brillians, mindaddig, amig magat a valosagot( pld: zsido betelepites) felhigitod ellenörizhetetlen, mesebe illö elemekkel. Ha valaki ezeket elolvassa mit mond??? Egyszerü olvasoid nagy reszeben nem az igazsag alapja marad meg, hanem a feltalalt mese, s ezaltal - logikus modon - kapasbol elutasitja a lenyeget is... Magyaran
nem hisz neked...
Ezt en nem tudom csak ketfelekeppen ertekelni. Szandekosan dezinformalod olvasoidat, ti. eltereled a lenyegröl a figyelmet, meghozza keszakarva... Kinek az erdeke ez? Irtad, hogy (en) mint szakkepzett hirszerzö, ha megtanultam volna befogadni a a lenyeget... Nos, Imrem, azt teszem... Örömmel vallanam be neked, hogy szakkepzett hirszerzö vagyok, de sajna nem tehetem... Az eltelt 26 evben csak kamionokat vezetgettem Europaban es bar biztos nem hiszed el, de semmi kapcsolatom egyetlen hirszerzö, elharito es allamvedelmi szervvel nem volt eddig...
Ha jol belegondolok, miert ne kerdezhetnelek me Teged en is... Veled, Imre, mi a helyzet??? Miutan a Mossad-al, az Örezreddel mar annyit huncutkodtal, miutan naponta akarsz kutyatapot kesziteni a magyarorszagi es az oda beszivargott egyebb csunya elemekböl, nos, hogyhogy nem törtent eddig semmi veled??? A lapodat sem löttek meg eddig ki, s ha feltetelezeseim igazak, ezutan sem eshet bantodasod...
Vagy miert nem jelent egyetlen Izraelhez, vagy a magyarorszagi zsidokhoz közel allo, söt, altaluk kiadott mediaban egyetlen kritika sem irasaidra?...Nem erdekes ez???
Vagy egyszerüen arrol lennne szo, hogy meg Molnar F Arpinal is kevesebb figyelmet aldoznak rad, amit szemelyisegi allapotodnak tudnak be hozzaertök s laikusok egyarant???
Azt hiszem, hogy ezt egyedül Te tudod megvalaszolni.Elsösorban magadnak kell valaszt adni ami szamodra a legnehezebb...

Imre, abbol indulok ki, hogy ezutan nem lesz lehetösegem honlapodon ertekezni... Ne aggodj, ez nekem körülbelül annyi fajdalmat fog okozni mint neked.

Ettöl függetlenül maradok hüseges olvasod - ha ez vigasztal...


***************************************************************************************************************************************


Megjegyzés:

papa53 a levélben végig tisztelettel beszél Imréhez és a többi hozzászólóhoz is. Ennek ellenére törölték a regisztrációját és a hozzászólását is...
Imre, Gerry:
Talán nem kitiltani kellene az embereket hanem válaszolni a kérdéseikre, nem?
Ha így folytatjátok lassan nem lesz aki kérdezzen...


Mantis

1 megjegyzés:

  1. Az utobbi 4-5 napban, mintha valamilyen valtozas indult volna meg a postaimra.com- on.
    A hozzaszolok közül többen elgondolkodhattak azutan, miutan vasarnap AC-Milant es Papa53-at kizarta a föinkvizitor, Gerry pajtas. Legalabb is erre utalnak azok a megjegyzesek es kerdesek, amelyek nehany hozzaszolasbol kitüntek. Ha jol ertelmeztem egyesek nem ertik( joggal), mi oka lehet annak, ha valaki valamilyen logikat probal keresni a Postanal összezavart virtualis vilagban.
    En nem taplalok nagy remenyeket, de ha nemelyeknel mar legalabb ez a folyamat elkezdödött, hamarosan masok is felebrednek elegge beszükült szükreszabott környezetükben.
    Ezt nem utolsosorban a ti tevekenysegeteknek is lehet köszönni...

    VálaszTörlés