2010. május 6., csütörtök

Egy volt Posta fan utolsó levele Imréhez

Egy Kraft nevű felhasználó bejegyzése még 2010. január .15.ról
Velünk ugyanez történt, kérdeztünk nem válaszoltak majd kitiltottak.


Kedves Imre!

Mint néhány írásodból kiderül, látogatója vagy Falcon oldalának, így gondoltam az utolsó szó jogán innen írok néhány gondolatot.
Az, hogy tegnap este a kis cenzorcsicskád (igen Gerry-re gondolok) letiltotta az IP-met, törölte az utolsó hozzászólásomat, azt hiszem nem engem minősít. Arra kértem, hogy a regisztrációmat törölje, de hát kicsit túlzásba vitte. Ezért kicsit bosszús is voltam, de aztán időközben elmúlt. Miért?
Azért mert ha Gerry-nek van egy kis fogalma a mikrohullámú internetszolgáltatás működéséről, akkor talán felfogja, hogy nem a közvetlen IP-met tiltotta le, amit a router kioszt, hanem a netszolgáltatómét. Nos ezen kb. 3 település osztozik, akik így szintén nem érik el az oldalt, most már azt mondom szerencsére, mert legalább ők nem részesülhetnek abban a hatalmas „felvilágosodási” és „kiválasztódási” folyamatban, amiben nekem részem volt. Ez lesz majd a nemzeti kormányotok működési elve is? Mert ez aztán roppant „demokratikus” húzás volt.

Hát akkor álljon itt az írás, amiért „bűnhődnöm” kell (mindössze néhány mondattal egészítettem ki a tegnapihoz képest):


„Kedves Posta Imre!

Ugyan nem terveztem, hogy írok még a fórumra, de mégis megteszem legalább egy okból.
Imre nem kaptam választ a kérdéseimre, kételyeimre, ellenben egy jókora övön alulit igen.
Fenti írásomat lehet, hogy tényleg a H1N1 higany okozza, sőt tovább megyek. Valószínűleg aktiválódott az ici-pici microchip is, és azt sugallta: írjam le ezeket!

Nem ismerek rád Imre, komolyan mondom. Régen, ha egy általad bugyutának vélt hozzászólásra kellett reagálnod, azt roppant úri módon tetted, nem megbántva az illetőt. Az irányomba történő kirohanásod okát nem értem, de nem is akarom. Már nem…. És tudod miért?

Tanultam tőled pár dolgot, mint ahogy azt is, hogy „semmi nem az, aminek látszik”. Igen Imre ez tényleg így van.

Ami pedig a magyar államadósságot illeti. Euróban középárfolyamon átszámítva, ma mintegy 76 milliárd Eurót tesz ki.
Elárulnád mikor volt ennyi pénz tavaly az MNB-ben? Esetleg egy műhelytanulmányt be tudnál linkelni, vagy ezt is csak „jelezték a szakértők”? Ja, hogy ez utóbbi. Értem.

Még egy dolog az írásodra reagálva. A kórházigazgatók már kb. 2000 óta vetítik előre a rendszer bedőlését. Emlékezzünk arra, hogy ez tavaly év végén fokozottan igaz volt. Ha azonnal nem kapnak pénzt, akkor működésképtelenek lesznek. Jajveszékeltek.
Hány kórház dőlt be? Egyről sem tudok. Ha marad a jelen finanszírozás nem is fognak bedőlni, „csak” 5-10%-al kevesebb beteget tudnak ellátni.

Félre értés ne essék, tisztában vagyok az eü. helyzetével, talán jobban is, mint te Imre, de a lehetségesnél feketébb jövőképet felfesteni felelőtlenség.

Egyébként most, hogy már alakul a nem létező nemzeti kormányod, cseppet sem aggódom, biztos a mi kórházunknak is jutatsz majd az általad nyomtatott pénzből.

Igen Imre cinikus vagyok, és erre jó okom van.

Emlékszel még a pár napja írt, Mátrix című filmből merített hasonlatomra?
Akkor csak éreztem annak jogosságát, de ma már tudom is.
A Forumozókkal lenyeleted a piros kapszulát, és úgy vezeted be őket, az egyre sűrűbb ködbe, hogy már azt sem tudják, hogy néz ki a nap. Csapongsz a saját összeesküvés elméleteidben, amiben igazságok és nem valós tények olyan szinten keverednek, hogy végül már senki nem látja tisztán, merre is van az arra.
Ha ezt tudatosan teszed, akkor sajnálom, ha nem tudatos, akkor pedig meg kellett volna fogadni Imre bátyád tanácsait, főleg a második levelében írtakat!

De nem tetted. Ez nem fair a Forumozókkal szemben sem. A piros kapszulád hatására itt a jóhiszemű emberek már jelentkeznek, hogy „Én Józsi vagyok BAZ-megyéből, gyerünk harcba”.
Ahogy Trueman is írta, nevetségessé tetted magad Imre, de ami a legszomorúbb, hogy magát a Nemzeti Kormány fogalmát is nevetség tárgyává tetted.
Hiába érkeznek feléd a jó értelembe vett kritikus szavak, írások, te csak menetelsz, akár egy katona (ja hisz az is vagy) a saját fejed után. Tiéd az abszolút és végső igazság, minden más lepattan rólad.

Sajnálom Imre.
Bárhogy is alakul a nemzeti kormányod létrejötte, egy szállóigével kapcsolatban biztos, hogy téged fognak majd idézni sok-sok év múlva, és tudod mi az? Mint ahogy Posta Imre is mondta: „ahogy látjátok, alakul a helyzet!”

Persze Imre látjuk. Ott van minden a sorok közt dekódolva. Csak kulcsot nem adsz a felnyitásához, de tudod mit?
Nekem elég a soraidat is olvasni, abból legalább annyi látszik, vagy még több mint a sorok közti mondanivalóból.

Gerry megkérlek, hogy töröld a regisztrációmat, mert nem érzem szükségét több hozzászólásomnak, már akkor sem, ha itt mindenki nekem esik.

Szeretettel:
Kraft


Csak megjegyzem mi sokal később csapódtunk a postaimre.com közelébe de a helyzet ugyan az mint akkor volt. Bárki aki ellenvéleményt fogalmaz meg, vagy túlságosan kellemetlen kérdéseket tesz fel, az azonnal röpül az oldalról.


Mantis

2 megjegyzés:

  1. Mantis!

    Úgy látom nem, csak Mi vagyunk akkor a "hülyék". Különben, elég pár napot Posta oldalán szörfölgetni és ami káosz keletkezik a fejedben, abból észre lehet venni, hogy itt valami nem oké. Így történt ez velem is. Csak azóta meg már tudatosodott is bennem. Miután vita képtelenné váltak, kibaxtak minket onnan. Tehát, győzelmünk világos. Most is olvasgatom a hozzászólásokat, mindenki fegyverkezni akar, de csak ül a foteljában és netezik. :))

    VálaszTörlés
  2. Mr Moto!

    Ez így van Meg hát egy normális ember ha valamit nem ért akkor kérdez.Itt kezdődnek a gondok Imrénél hogy hogyan tud ezekre a kérdésekre úgy semmitmondó választ adni hogy ott is maradj, fenn tartsa az érdeklődésed és érezd magad annyira hülyének hogy inkább nem kérdezel rá megint. Az ottaniak meg néhányan elhitették magukkal hogy értik Imrét, közben szerintem már Imre sem érti magát. Ne félj ők még ősszel is fegyverkezni fognak(természetesen a gép előtt).:))

    VálaszTörlés