2010. május 22., szombat

Bástya elvtárs











Imre bácsival megint elszaladt a ló és Bástya elvtársnak képzeli magát. El nem tudom képzelni milyen erők vezérlik, hogy állandóan háborúkat, sőt világháborúkat vízionál nap, mint nap és, miért szeretné, ha őt minden áron el akarnák tenni láb alól a titkos csoportok. Ez olyan fóbia, amit tudósoknak kéne megállapítani, hiszen igen ritka. Már várom, mikor jön elő azzal, hogy "Higyjétek el híveim! Én Napóleon reinkarnációja vagyok! Waterloot sem vesztettem el, csak azok a szemét a jakobinusok összeesküvést szőttek ellenem és el kellett menekülnöm!" A fidesz-Pintér klónt nem is említem. Elképedve nézem, hogy mindezeket nyílvánosan lemeri írni. Imre! ORVOST!!!! AZONNAL!!!
A bicaj az ilyen háborús időkben tényleg nagyon fontos. Egy ilyen "komoly" írásnál, okvetlen bele kell szőni, hisz enélkül nem kerek a történet. (Most sírjak, vagy nevessek??)

Imre!
Ahhoz mit szólsz, ha azt mondom, hogy én minden nap fent vagyok a fidesz honlapján, hiszen sok politikai weboldalon szörfölök a munkámból kifolyólag és én ezt az általad említett rangsorolást nem láttam?! Pedíg valószínűnek tartom, hogy azonnal felfigyeltem volna rá és rögtön nyomtam volna egy PrtSc-t, hogy bizonyíték megmaradjon és, ha másnak nem is, de a Kuruc.infonak nyomban elküldtem volna, hiszen ez kőkemény bizonyíték és a fidesz sosem mosta volna le magáról. Már megint azt írod, hogy "egy barátod" mondta. Nem érzed, hogy mekkora blődséggel bizonygatod ismét fiktív állításod?? Te tényleg hót hülye vagy?? Hol a fotó az írásról?? Az állításokat bizonyítani kell linkkel, fotóval, vagy egyéb mással, nem pedíg "egy barátom mondta" állítással.

Imre!
Szomorúan vettem észre, hogy a felsorolt nevek között, még dobogós sem vagy!
Ha már odabiggyesztetted becses neved eme álnévsor legaljára, legalább a 3. helyre írd oda magad! Legalább egy bronzérmet szerezz már az MFNK-nak!

Én is kaptam egy névsort. "Egy barátom mesélte", hogy ő bizony láttott benneteket a pszichiátria.hu oldalon, a legidiótább névsorok között, de már hipp-hopp törölték.

Leghülyébbek névsora:

1. Posta Imre
2. kerecsen
3. Taskeszi
4. fapipa
5 Tas vezír

IMRÉNEK JOBBULÁST KÍVÁNUNK!

Sem Vivo sem papa53 nem érti Posta Imcsikénket:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése