2010. július 23., péntek

Irénke annyira okos, hogy őt nehéz lenne klónozni

6 megjegyzés:

  1. Én pedig biztos vagyok benne, hogy a kb. három évvel ezelõtti Posta Imre nem azonos a maival. Ezt nem csak én látom így, hanem mindazok, akik az egykori Postát jegyezték a nemzeti oldalon, s azon túl is.Vagy bezakkant, vagy bezakkantották. Nincs ebben semmi különös...

    papa53

    VálaszTörlés
  2. Bizony a sok gyógyszer és arra meg a pia. Irénke már nem a rég.

    VálaszTörlés
  3. Ja, errõl jut eszembe az a kis anekdóta, amikor megkérzeték az öreg székelyt, hogy látott-e már rádiót?
    " Láttam, fiam, hogyne láttam volna... De lehet, hogy az nem az vót..."
    Igy vagyunk manapság Posta Imrével is...

    papa53

    VálaszTörlés
  4. Papa53, csupán az történt 3 év óta, hogy Imike minden maradék erkölcsi érzést felrúgva átment szektavezérnek azaz szélhámosnak. Néhány szerencsétlen nyögdíjjasból éldegél, akik azt hiszik, hogy valami történelmi nemzetmentő társaság tagjai lettek és ezért a felemelő érzésért hajlandók még fizetni is.

    öcspöcs

    VálaszTörlés
  5. Ez igaz öcspöcs, de most már Imre is elhiszi hogy ő egy történelmi hős és alig várja hogy jöjjön már a nibiru és hogy a galaktikus federáció kinevezze őt planetáris kormányzónak. Szerencsétlen bolond bele pottyant saját vermébe.

    Ősplebsz

    VálaszTörlés
  6. Sosem foglalkoztam még csak gondolatban sem azzal, hogy ki mibõl él. Ha ez Postánál tényleg így is lenne(???) akkor neki drukkolok, mert azok a hibásak, akik tejelnek Imrének.Talán még kicsit irígykednék is leleményességéért, mert belõlem abszolut hiányzik az ilyen képesség.Az, hogy errõl mi a véleményem, már egy más dolog.
    Mondom, szarok rá, hogy Posta Imre mibõl él. Az már jobban foglalkoztat, hogy mit, s miért tesz....

    papa53

    VálaszTörlés