2010. július 19., hétfő

Imre szerelmes...

- Tessék, itt Vona Gábor!
- Szervusz Gábor, itt Imre.
- Hmmm.. milyen Imre, ha szabad tudnom?
- Posta Imre. Emlékszel még rám?
- Posta... Posta... Valami rémlik. Ha egyre gondolunk, akkor sejtem ki vagy. De akit én ismerek Posta Imrét, azt úgy tudom, már elvitte a MOSSAD. Már, csak a klónja huncutkodik valami weboldalon. Sajnálom őt, hogy nem vitte semmire, de hááát... agyilag zokni volt szegényke.
- Én vagyok az Gábor. Nem vitt el a MOSSAD, túljártam az eszükön. Van egy tengeralattjárónk és lemerültem vele a Balatonba míg kerestek, elbújtam a nádas közepébe és a pontyok hozták az információkat. Tudod, már a halakkal is tudok beszélgetni, így nem maradtam le semmiről.
- Nah jól van Imre örülök, hogy HAL-lak! Remélem azé kopoltyút nem növesztettél! Hisz tudjuk mekkora csibész vagy és te az álca miatt képes vagy mindenre. Miben seígthetek?
- Gábor! Vettem a bátorságot, összeszedtem magam és beszeretnék vallani valamit. Én szerelmes vagyok beléd!!!
- Hogy mi???
- Jól HAL-lod! Szeretlek! Rólad álmodom 2 éve. Te jársz az eszemben, mióta kirúgtál a Jobbik házatájáról. Előszőr gyűlöltelek, amiért, csak úgy picsán rúgtál, de mára be kellett látnom... vonzódom hozzád! Bármire, bármerre nézek, csak te jutsz róla eszembe. Gábor! Értsd meg... szenvedek hiányodtól! Beléd betegedtem.
- Pfffújjj te rohadt buzi! Takarodj!
- Ne dobj el ismét, kérlek! Abba beleHAL-ok!
tyyyűűűű.... tyyyyyűűűű.... tyyyűűűűű..... (megszakadt a vonal)

Erre a posta buzira senki se kíváncsi. Csak kerecsen és GERRY a 2 főbuzernyák.

2 megjegyzés:

  1. Gyanús vagy te nekem Mottó!

    Fehér Gabcsi + Vona Gabcsi + Szabó Gabcsi

    Együtt jártok a Gaby-Gaby partikra ahol a két házigazda Kuncze Gabcsi + Demszky Gabcsi!

    VVVVVVOOOOOOOOHHHHHHHÁÁÁÁÁ!

    FFFÚÚÚÚÚJJ! Micsoda fertő! Te rohadt homokos cigány!

    Üdv:
    (csavargó)

    VálaszTörlés
  2. Látom te postaszopó már kezdesz kifogyni a poénokból. Faviccekkel jössz? XDX Szedd össze magad, te lotyó! :))

    Szopol-e?

    VálaszTörlés