2010. augusztus 21., szombat

Posta Imre - Hívem, itt a VALAMI! De, csak majd ha én akarom!

5 megjegyzés:

  1. Dessert eddigi hsz.-ei számomra arra engedtek következtetni,h elkövetőjük aknára futott,és légnyomást kapott.

    Most viszont ő is beszólt zsákosnak.

    # | DesertStorm1991 DesertStorm1991 - 2010 08 21 ¦ 14:00:51
    Tegnap becserkésztem a HM "0" pontot Gyulafirátótnál. Katasztrófális állapotban van a bevezető út, illetve nem mert katonának való. Még Mádl főparancsnok úr mikor 20 méterről néztem láthatatlanul a luxus HM dzsipbe utazott a jó úton. De mára már kellemes az út, Schmitt főparancsnok úr majd métereseket fog repkedni, mint én pár napja egy HM "Uralban" a Bakonyban. Wink
    Miközben mentem be az úton láthatatlanul mint a halál, balra a HM területen birkákat legeltettek ( biztos álcázott orosz kémek voltak ). Alattuk természetesen eldugott izraeli atombombák voltak.
    A bokrokban izráeli kommandósok lestek, de természetesen, sunyin felismerhetetlen voltam. A "0" pontnál levő 2 darab, azaz kettő darab MI helikopter meg álcázott Kfir volt.
    Schmitt főparancsnok úr sportember, remélem az "Ural"-t választja, mert neki nem úri a popsija és a Bakonyon keresztül! Wink

    VálaszTörlés
  2. póstajóska,dicső hadvezírünk,és ceri,megint egy nem létező személynek válaszolgat.
    Csak nem megint egy kényes kérdést tett fel subrosa,és törlődött?
    http://postaimre.euroweb4you.eu/news.php?readmore=144&c_start=70#comments

    VálaszTörlés
  3. úgy látom sub rosa ott van még.

    VálaszTörlés
  4. Jah,én rúgtam öngólt.Össze-vissza fordigattyák a sorrendet.Faxkalapok.

    VálaszTörlés