2010. szeptember 19., vasárnap

elias elvitte barátját Irénke előadására



5 megjegyzés:

  1. Egyszer régebben olvasgattam PI oldalán a hozzászólásokat kb egy órán át, bizony én is rosszul voltam már attól a tömény zsidózástól.

    VálaszTörlés
  2. Semmi gond, ez csak az Imi-szeretetrezgés mellékhatása. :)

    Linus

    VálaszTörlés
  3. Elias, legközelebb vidd oda inkább az ellenségedet.

    joe cool

    VálaszTörlés
  4. Újjabban a hollandokat akarja kinyírni a postaszekta: http://postaimre.euroweb4you.eu/news.php?readmore=390 talán mégsem kéne ennyit szeretetrezegni mókuskáim :)

    Icus

    VálaszTörlés
  5. Érdekesek ezek a Posta előadások. Állítólag nagyon kevesen jönnek és még kevesebben vásárolnak könyvet miközben elég nagy a benzinköltség. Múltkor valaki azt mondta nekem, hogy ilyen financiálisan vesztes előadások akár pénzmosodák is lehetnek. Ha például lenne egy illegális jövedelem, rá lehet fogni az előadásokra hogy az ott eladott könyvekből származik a zszsó. Ugyan már, mondtam az ismerősömnek, miféle illegális jövedelme lenne ennek a mókusnak? Ő azt válaszolta, hogy talán nem csak hébe-hóba járkál Svájcba. Az is igaz, hogy egy új terepjárót vett Posta nemrég, tehát "van mibűl", annak ellenére hogy a kutyát sem érdekli az előadása és még kevésbé a könyvei. Mindenesetre nekem egyre gyanúsabb ez az alak.

    Szebb jövőt!

    VálaszTörlés