2011. szeptember 27., kedd

Napi Para- Ez mi ez?



Hegel 2011 09 27 ¦ 17:17:18
Amit én reagálok tán túl az az hogy bedobták a népességösszeiró ivet de egy cigány név van rajta vagy legaláűbbis sok cigányt hivnak igy. Namost ide nem jelentkezhetett be tehát a lakáshoz tartozó kód hogyan jöhetett ide???? még a házban sincs ilyen




Hegel 2011 09 27 ¦ 17:28:18
Mire trükközhetnek vajjon....Ugyi trükkök százairól beszélt egyik politikusunk....




Hegel 2011 09 27 ¦ 17:34:53
Jah a telefonomat valaki kivülről megbuherálta merthogy mikor pont egy asztalnál dolgoztam a teló 8 sms-t küldött egyik ismerősőmnek..tehát a kezemben sem volt nem volt közelében senki! Nem vagyok paranoiás csak a lakást mikor elakartam adni lehet valaki olyanhoz került a tel számom aki ....???Mind a 8 sms 12:19:23 időpontot jelől..képtelenség igy.... ja igen Vajjon a teló ilyen magatartása és a iv összefüggésben van e???




Hegel 2011 09 27 ¦ 17:47:22
Ha valaki innen háttéről csinálta a telóval a 8 sms+most a információ visszacsörgetését háát menjen le hidba és kapja be magának! Jógázzon és ilyen faxságra majd nem jut ideje.Xarok rá 290Ft elkurt legyen vele boldog költse virágra magának a sirjára!




Hegel 2011 09 27 ¦ 17:51:01
Nem! egy kemény telótartóm van tehát mégcsak megse nyomhattam főleg ha a táska amiben volt egy kanapén állt én meg 2m terre tőle. Most jönnek törlöm ki a igazolásokat hogy az sms elment..... Mióta ide főljöttem furán müködnek a telójaim szintén, tudom lehallgatnak meg pasi nyomja benne a rizsát háttérben mintha iker volna (régen az iker csinált ilyent) De a lakáseladás után is volt afférom a erőszakoskodások miatt.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése