2011. szeptember 22., csütörtök

Megváltoztattuk véleményünket!

Mivel többen bunkónak neveztek Jagerati halálát gyalázó posztom miatt, így kénytelen voltam meghátrálni és megváltoztatni véleményem. Mantis barátom is rám rótta, hogy ez nem méltó hozzánk és legalább egy könnyező, szomorú szmájlit rakjak föl együttérzés gyanánt. No, én végig szörföltem az egész  internetet, szörfölt a faxom Amerikától, Indiáig, Zizraeltől, Alaszkáig mindent, de mivel nagy bánatomra nem találtam nem is kerestem sárga színű szomorú szmájlit, így kénytelenek vagyunk ezzel beérni. Nem olyan szép, ez a szőrös segg de legalább szomorú.
Úgyhogy, kedves Jagerati büdös köcsög postaszopó mély gyásszal siratunk, emléked örökké bennünk él! Nah, ebből 1 szó sem volt igaz. Előzmények ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése