2011. szeptember 16., péntek

Mennyei Császárszág

Vérzivatar,gyilkolás,
hétfő,szerda,péntek,
posta imre cipót nem,
csak cirkuszt ád a népnek.

Koré mama,ló-vagina
olvadoznak szavától,
de közben nem veszik észre,
az őserdőt a fától.

Sült bolondok egytől-egyig,
chipek,vakond,csíkozás,
táborfalvi lakónegyed,
földalatti tankolás.

Nem kéne már felébredni?
ez nem egy arvisura,
olyan leszel mint a birka,
bámulsz az új kapura.

Ranschburg Jenő megmondta
nem kell ide béklyó,
elvesztette már eszét,
ez a hibbant Néró.

Van neked egy mészárosod,
idegbeteg állat,
ha ma nem öl elég zsidót,
kinyírja majd másnap.

Vesszen minden askenázi,
játszod a kívülállót,
auschwitzet újra nyitni,
megbízod hentes Janót.

Kiválasztott nagyapád is,
ezért ősöd nem hibás,
fura neved,arcod,füled,
kazár géned nem vitás.

Kiskőrösi laktanyában
masíroztál jobb,bal,jobb,
übermenschnek hitted magad,
klaviatúra bajnok.

Ukrajnából fát szereztél,
sugárzó pír arcukon,
pár családot tönkretettél,
nyakadon lesz a hurok.

Ez az ami téged éltet,
hakni-körút ,csillogás,
hatalmadat miért félted?
úgyis jön a szopatás.

Trueman,Moto,megaláznak,
nem kellesz majd senkinek,
hogy viseled el magadat?
karanténban van helyed.

Nem fizettél tíz eurót,
lekapcsolták szervered,
ne égy annyi svájci túrót,
így lehetsz fasza gyerek.

Eszter sűrűn írogatott,
nem sok szart ért a szava,
hamarosan le is kopott,
hiszen ő Posta maga.

Avatárod hungarista,
hülyegyerek vezér tas,
gumibabád röhög rajtad,
miskolci potyautas.

Halgass kerecsen apádra,
sírig tartsad a pofád,
olvasunk a sorok között,
ne játszd el az ostobát.

Hajdan tán törökök hágták,
mert gyaur lett a neve,
ma már adminok piszkálják,
velük kell beérnie.

Az NBH vasra verte,
szopók pénzét bezsebelte,
feleségét elfeledte,
jó hát ez így Kerecsenke?

Helvét homár,Gerry mester,
jó néhányszor kivágott,
Kapolcs,nem kell itt lebzselned,
oszt jó napot kívánok.

Csernobilból fát rendeltem,
asztalostól leckét vettem,
koporsód elkészítettem,
vudu-babád beletettem,
nagyon mélyre eltemettem,
két forintért kuglert vettem.

Posta.comon jártam egykor,
róluk szólt e kis mese,
Postaimre ügyefogyott,
ennyi csak a veleje.

by Kapolcs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése