2011. február 25., péntek

Lélektelen emberek gyártása zajlik

(Interjú Posta Imrével)

A Székely-Magyar Nemzetmentő Szabadegyetem keretében, február 20-án, Székelyudvarhelyen, a szombatfalvi református templomban tartotta „Együtt a magyar nemzet túléléséért” című előadását Posta Imre a Köztársasági Őrezred volt pszichológusa, több könyv szerzője. Előzőleg a csíkszeredai előadásának helyét meg kellett változtatni, mivel a Sapientia Egyetemen, a politikai töltetre hivatkozva, azt betiltották. Az előadás alkalmával készült az alábbi interjú.

-Ön egy titkos háborút emleget, az egyszerű nép és a magyarság ellen is, mit ért ez alatt?
-Már nagyon régóta másról sem beszélek, mint a nagy háborúról, melyet a betelepülő zsidósággal, a cigánysággal, a Tesco áruházak alatt állomásoztatott izraeli tankokkal, az egykori laktanyákban tanyázó izraeli hadsereggel, a cigánysággal és az eu csendőrséggel fogunk vívni. Az általam alapított Magyarok Felelős Nemzeti Kormánya -melynek mellesleg a kormányzója vagyok- aktívan részt vesz a megelőző csapások kidolgozásában. Egyben biztosak lehetünk. Sok vér fog folyni, sok jó magyar ember áldozatául fog esni a harcoknak. Azonban győzni fogunk, győznünk kell! A magyarok Istene és Jézus Krisztus velünk van! Tudta, hogy Jézus magyar volt? Minden jelenlegi kül- és belpolitikai döntés, hír, eköré a háború köré épül. Minden a magyarságról szól a világban. Én amúgy mindig azt mondom, hogy dráguljon csak a kenyér, a benzin, emelkedjen minden termék és szolgáltatás ára, veszítse el mindenki amije csak van, mert ez segít az ébredésben. A már nincstelen, kiábrándult, elfáradt embereket könnyebb irányítanom, jobban hallgatnak az igaz szóra, melynek a szobrát rólam mintázhatnák. A magyarellenes erők soha nem látott arzenálja vonult fel ellenem és országom ellen, de nem tudnak megtörni. Kitartunk a végsőkig!
-Milyen magyarellenes erőkre, körökre gondol?
-A felsorolást szinte abba sem tudnám hagyni! Titkos szerencsejátékosok, kőműves brigádok, a politikai pártok, gyakorlatilag mindenki gyanús, aki nem ért velem egyet. Külön megemlítem mindig a gonoszok leggonoszabbikát a Jóbikot, mely arcátlanul nem adott nekem képviselő-jelölti státuszt, felfedve ezzel zsidó hátterét és izraeli mozgatórugóit. Mindezek érdeke egy zsidó központú Magyarország létrehozása, a királyság kikiáltása, trianon revíziója és az én kiiktatásom, mint a nagy terv legfőbb akadályozója, élő HAARP tanú, keresztyén költő és tényfeltáró riporter.
-Köztudott, hogy a magyar média túlsúlyban a liberális körök befolyása alatt áll, mit tud tenni az egyszerű magyar ember a sok káros hatás ellen?
-Az egyetlen megoldás, ha nem olvasnak semmi mást, csak a honlapomat. A http://postafos.blogspot.com blogon segítőim kivonatolják és egyszerűsítve közlik a lényeget, minden fontos történést megjelentetnek. Ez az ingyen reklám nagyon nagy hasznunkra van és már mozdulni sem tudnánk nélkülük. A média zsidó uralma szinte egy idős a médiával. Semmi sincs véletlenül, de ez nem is számít már! A lényeg, az igazság ott van a könyveimben, a verseimben –melyekből Ön is vehet most ha gondolja, minden adományt elfogadunk, a benzinpénzt is nagyon szeretem- és a honlapomon.
-Az Ön könyveit miért szorítják ki módszeresen a könyvpiacról?
-A kiadók problémái közé tartozott a hanyag szerkesztés, azt mondták csak úgy összedobtam őket. Pedig az asszony éjszakákon át dolgozott rajtuk. Hiányolták a forrás megjelöléseket és az információk bizonytalan hitelességét. Hiába mondtam, hogy a forrásaim a legmagasabb körökben mozognak és nem fedhetem fel őket. Nem sajnálom annyira, hogy nem kaphatóak a boltokban, mert akkor adóznom kellene utánuk. Így fű alatt meg nyugta nélkül jobban kel. Előadásonként 1-2 darab mindig elkopogat. Könyveim kendőzetlenül mondják ki az igazságomat az ország vezetőiről, történelmünkről és a politikai mutyikról. Mondtam már, hogy Ön is vehet, ha úgy gondolja?
-Kérem, mondjon magáról néhány személyes adatot…
A világhálón bőven lehet olvasni a tevékenységemről. Csak üssék be a Google-ba a nevem és már ömlik is minden. Az életem nyitott könyv. Segítőim a http://postafos.blogspot.com blogon minden lényeges dolgot közölnek rólam, naprakészen. Amúgy 41 éves vagyok, de csak 37-nek látszom. Három pulya atyja vagyok, feleségem a családfenntartó, gyógyszerészként ő hoz haza pénzt egyedüliként. Amíg volt magyar honvédség, addig náluk loptam a napot, de nem szerették már a summantást és többször passzolgattak ide-oda, míg leszereltek. A Szovjetunióban diplomáztam, majd idehaza is hozzá pakolásztam néhány diplomát pszichológiai területen. Mindig azt mondom, hogy minél tanultabb valaki annál rosszabb az a hazának. Annál inkább oda a józan paraszti ész. Ezért mikor úgy tartja kedvem, csak egy diplomáról nyilatkozom, mikor fel akarok vágni, akkor négyet mondok. Közönség és szituáció függvénye. Legutoljára a Köztársasági Őrezredtől rúgtak ki, soha nem tűrtem jól ha valaki meg akarja mondani nekem, hogy mit csináljak. Azóta munkanélküli vagyok, a fiatalságom látszatának ez jó, de Vera feleségem triplán öregszik azóta. Világszinten dolgozom azonban nemzetmentő honlapommal. Minden létező titkosszolgálat olvas, az enyém a leglátogatottabb magyar hírportál. Olvasóim adományaiból tartom fenn magam, melyet ezúton Öntől is szívesen elfogadok! Ez jó helyre megy! Tényleg, a terembérlethez bedobta már a részét?
Áldás!
Eszetlen Vérgejzír Tamás (Véderő Naplopói)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése