2011. február 16., szerda

A szektavezér ismét lódít

Irmácska, Irmácska, kicsit elszállt az pontagyad ismét. Kéne már egy alapos ultra CT vizsgálat neked, mert lehet már meg sem találni a csökevény agyad. Te, meg a jóslataid XDDD Persze, már azt kell szajkóznod, hogy évekkel előrébb jársz, hiszen azóta fújod a baromságaidat, csak még semmi sem jött össze belőlük. 20 év múlva mit fogsz mondani? Hogy én ezt már 20 éve megmondtam? XDD Mondom, rohamosan fogy az agyad mérete, azonnal irány a klinika és tessék befeküdni az intenzívre!
Szóval te csak úgy véletlen ráklikkeltél Vona-Orbán beszédének videójára.... Ahham ilyet én is szoktam. Csak úgy véletlen. XDD Sokkal értelmesebbnek tűnnél, ha azt írtad volna ami az igazság. Mint mindenki, te is kíváncsian nézted meg. Nem leszel te attól kisebb, ha elismered, hogy direkt nézted meg. Nah meg ugye, te azt mondod, véletlenek nincsenek! Akkor meg, milyen véletlenül klikkeltél a videóra?? Hazug vagy guru! Hazug kutya!
Vona tőled tanult valamit??? Szegény ember. Szerelmes vagy Vonába! Légy férfi, vállald fel másságod! Állj ki, mondd, hogy "Szeretlek Gábor, nem tudok élni nélküled! Csak te jársz az eszemben, te vagy a példaképem! Szeretnék olyan lenni, mint te! Irigylem a sikereidet" Valld be guru, buznyák vagy! Ó bocsá' meleg! (meg ne sértsem kicsiny liberális lelked)
Guru, Guru, te már leírtad magad. Te vagy a nemzeti oldal pöcegödre. Ezt, csak magadnak köszönheted. Szerintem tedd a sütőbe a fejed és nyisd meg a gázt. Jobban járna mindenki. Légy bátor, tedd meg!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése