2012. december 16., vasárnap

Szutykos Maki is meghülyült

ámbár, ez hülye volt mindig is, nem szokatlan tőle az efféle hozzászólás
Szuka Maki!
Felhívnám a figyelmed, hogy tegnap a szomszéd lépcsőházban állítólag elromlott a világítás, (amit persze nem hiszünk!) és egész éjjel redőnybirizgálást hallottam. 100000000 %, hogy zsidók települtek be a házba, az éj leple alatt! Azt is megmondom, miért! Reggel mikor a sarki fűszeresnél jártam, úgy köszöntem neki, hogy Adjon az Isten! Erre az úgy megrettent, hogy rögtön dadogni, meg hebegni kezdett. Nem értettem belőle 1 szót sem, így tuti, hogy valami külföldi nyelven beszélt. Még az is lehet, hogy izraeliül! Aztán mikor piros paprikát, na meg fehér kenyeret kértem, rögtön kikerekedett a szeme. 10000000000 %, hogy az árpádsáv jutott az eszébe! Mivel ez a zőccséges egy igen jámbor ember, biztos vagyok benne, hogy valakik jól ráijesztettek. És ügye nyílt titok, hogy a Mossadosok ijesztegetnek mindenkit. De itt még nincs ám vége! Mikor fizettem a pénztárnál, látom ám, hogy két ballon kabátos, pajeszos, fekete szemüveges ember áll, és az egyik, se szó, se beszéd, egyszer csak odakiáltott a zőccségesnek:
- Nem tudja merre van a posta? 
Nah, itt azonnal világossá vált minden! Na nehogymá pont postát keresen valaki, délelőtt 9-kor és pont mikor én is ott vagyok! Tuti, hogy nem helybéliek voltak, különben tudták volna merre van posta. Így hát 10000000000%, hogy csak is a nagyvezérre Posta "mindenkit felrobbantok" Imre önjelölt kormányzóra gondoltak.  Így hátulról, kamu szöveggel akarták megtudni merre lakik a hős tábornok!
A magyar nemzet nevében kérlek benneteket, hogy ezt írjátok meg a világhíres, világ legolvasottabb blogotokon, és leplezzétek le őket! Elég a zsidó invázióból! Már a rigók is héberül fütyürésznek. Szóljatok fapipának, ő a legkeményebb köztetek! (ha még nem dobta fel a pacskert) Szerintem, ha épp nem egy hajszálon múlik, akkor 10000000000000%, hogy legyilkol mindenkit!
Köszönjük a haza nevében! Hajrá, támadás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése