2011. október 9., vasárnap

Az "üzlet" nem jött össze, a postafos blog robog tovább!

Kedves Zimi hívők!
Mint tudjátok, volt egy kis patália személyemet illetően, ami tisztázódhatott, mert GERRY kormányzó helyettes, már az eredeti nevem szólított. De volt egy másik vita is, mégpedig, hogy Zimit 10x többen olvassák, mint a Kurucot, azaz napi 20, sőt 30 ezren!

Kértem Zimit, a turbó tábornokot, mivel mi sokan kételkedünk igazmondásában, tegyen ki egy online mutatót (még a kódot is megadtuk), ami 1 percébe sem tellik kitenni és a vitának máris vége, hiszen mindenki láthatja ki mondott igazat. Helyette GERRY nagymester, inkább félkilométeres semmit mondón reagált, és tettek helyett, sokadszorra újfent csak szavakkal "bizonyította" állítását, amitől a vita továbbra is egy helyben topogott. Hogy a vitát lezárhassuk, tettem egy előnyös ajánlatot, amire válasz helyett, inkább 1 percen belül töröltek a "Két rövid információ" topicból. http://ch-serverhosting.com/postaimre/news.php?readmore=4035#comments (regisztrált felhasználók láthatják)

Az ajánlatomat lementettem, amit ti most elolvashattok, és elgondolkozhattok kicsit, hogy törlés helyett, miért is nem az én ajánlatomat fogadták el! Hiszen 1 percen belül lekapcsoltam volna a postafos blogot! Még ezért sem érte meg kitenni az online mutatót???

TEHÁT KI AZ AKI CSAK SZÖVEGGEL BIZONYÍTJA ÁLLÍTÁSÁT?? KI AZ AKI HAZUDIK?? GONDOLKOZZATOK!!!!

Itt az én ajánlatom, alatta pedig GERRY legelső válasza tegnapi levelemre! (A sorrend fordítva direkt)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése