2012. február 9., csütörtök

Posta hekk

Már megint meghekkelték Posta Imre honlapját. Hihetetlen! Ezek a komisz titkosszolgák annyira képesek csupán, hogy pár órára hallgattassák el a tényfeltáró leleplezés csomolungmájának számító blogot. Őrület, hogy senki nem bír vele. Csupa erő, csupa tisztaság, igazi hatalom! Ennyi hányattatás, ennyi szenvedés és küzdelem után még mindig talpon és persze a csúcson. Kijelenthetjük, hogy Posta Imre a világ ura!

Persze Alex Sándor Gerry Posztos már megírta, hogy a komplett szerveparkot érte műszaki probléma, de mit számít ez a szopóknak -és persze Postának- tovább harsogják az unalomig csépelt, szánalmas kémsztorikat és feszt üzengetnek a “lehallgató” droidoknak. Felbátorodtam és gondoltam megkérdezem Putyintól, hogy miért nem védi be hű szolgáját. Meghekkeltem Posta telefonját és kinéztem Putyin számát. Ott volt a híváslista második helyén. Ha már ott voltam, blokkoltam is egy picit, hogy ne legyen térereje. Hívtam Putyint és a titkárnője válaszolt. Előadtam magam a Kerecsen fedőnevű ügynöknek, volt olyan szar az oroszom mint neki. Mire Katjana tört magyarsággal válaszolt, hogy Putyin éppen a napi szokásos eligazító megbeszélésen van Posta Imrével Skype-on. A guru nem írt annyit mostanában így Putyinnak napi szinten kell utasításokat, leleplezéseket hallania, hogy a világ sorsát rendezni tudja. Megkérdeztem, hogy miért Skype-olnak, hiszen az zsidó cég. Nem jött válasz. Láttunk már cifrábbat is, mikor elleni kellett. Ugyi? Aznap különleges alkalom volt, ugyanis a teljes orosz vezérkar is együtt ülésezett Putyinnal és a Posta Imre elleni dDos támadás kivizsgálását kapták feladatul.

Javasoltam, hogy Posta Imrét ki kellene lőni a Holdra, hogy onnan figyelve szélesebb látókört kapjon a világ eseményeiről, de egyelőre csak a Nemzetközi űrállomásra történő elszállásolására vannak kész tervek. Micsoda csalódás. A titkárnő amúgy biztosított, hogy a jövőben sokkal jobban fognak figyelni mind Postára, mind pedig a méltán világhíres “ellenblogjára” ami nélkül már nem is létezne. Személyi kíséretet kap minden szerkesztő és megemelt fizetést. Ha már vonalban voltam, megkérdeztem, hogy mennyibe fájt Posta nyila az orosz adófizetőknek, mire a korábban saccolt 3000 eurós választ kaptam. Persze a hadsereg mérnökei átalakították és Tor kalapácsaként tud üzemelni ha majd jön a VALAMI. Erősítésnek Posta meg fogja kapni Ironman-t és Amerika Kapitányt is, de ők csak amolyan kiscserkészek lesznek majd Imruska mellett. Kerecsen most rejtett üzemmódban van, lecsatlakozott Posta központi agyáról (kiköpte a cuclit), ezért megkérdeztem Katjánát, hogy kedveli-e a James Bond típusú férfiakat. Közölte, hogy soha nem látta a Csillagok Háborúját, így nem tud érdemben nyilatkozni. Ez amolyan postaszopós válasz volt, azzal a különbséggel, hogy őket valaminek a nem ismerete nem akadályozza meg az idiótábbnál idiótább megnyilatkozásokban.

Javaslom, hogy Posta Imrét még életében avassuk szentté és álljanak szobrai országszerte, hirdetve dicsőségét és emelve fényét. Javaslom, hogy a szigetszentmiklósi otthonát dózerolják el és ott emlékmúzeumot építsenek, a Kinizsi utcát pedig szerényen Posta Imre sugárútnak nevezzük el.

Áldás! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése