2010. október 18., hétfő

Posta Imre az ökrök ökre

Irénke!
Eddig is tudtuk, hogy idiótábbat nálad nehéz lenne találni, de hogy még szopógépeidet is hót hülyére vedd, ahhoz már pofa kell! Eddig 2x beszéltem életemben Novákkal, az is a most alakuló jobbik fórum miatt volt, te Isten barma! Ne hülyítsd már majmaidat ennyire, mert a végén már ők is rájönnek, hogy a faszok fitymája vagy, te tömör gyönyör, hót debil! :))
u.i.: Eddig LMP-s netkommandós voltam, KGB-s nem tudom ki, aztán NBH-s ügynök, még a kapcsolattartómat is megnevezted, de most már a Jobbik küldötte vagyok és Novák pénzel engem. Ahham értem én, hogy fogalmad sincs ki vagyok, pedig azokkal az ultra magas kapcsolataiddal 1 perc alatt megállapíthatnád (már, ha lennének), mégis, csak találgatsz, hetente új variációkkal előjőve. Pedig már 100x elmondtam, hogy egy sima mezei jobbik szimpatizáns vagyok, aki unja a napi mocskolódásaidat és sportból alázlak. Várjuk a további hasmenéseid közben megálmodott leleplező állításaidat, mert nagyon szeretünk röhögni rajtad! Imádjuk, ha mindenki látja mekkora idióta vagy! XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése